Wstęp
Regulamin – Niniejszy Regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w tym prawa i obowiązki Uczestnika i Organizatora.
Postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie stanowią regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Definicje
Organizator – BANGKOK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Gdańska 36, 85-008 Bydgoszcz, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000808012, kapitał zakładowy 5.000 złotych w pełni opłacony, NIP: 588 245 35 15, REGON 384591779.
Uczestnik – każda osoba fizyczna, nieprowadząca jednoosobowej działalności gospodarczej albo prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, dla której nabywane Usługi nie posiadają charakteru zawodowego, posiadająca:
- pełną zdolność do czynności prawnych, albo
- ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz pisemną zgodę opiekuna prawnego
- lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie,
która założy Konto.
Formularz rejestracyjny – formularz dostępny na stronie internetowej Organizatora, którego wypełnienie jest niezbędne do przystąpienia do Programu Lojalnościowego.
Konto – indywidualne konto Uczestnika, zakładane po wypełnieniu przez Uczestnika Formularza rejestracyjnego. Dostęp do Konta jest możliwy po zalogowaniu się. Konto ważne jest do momentu jego usunięcia przez Uczestnika.
Program lojalnościowy/Program – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników, którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także wystawiają oceny w portalach internetowych, dotyczące działalności Organizatora, w sposób określony w Regulaminie. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa w okresie od 1.12.2023 r. do odwołania.
Punkty – wartości przyznawane Uczestnikowi przez Organizatora za zakup produktów lub usług, z wyłączeniem karnetów, w przeliczeniu 1 pkt za każdą wydaną złotówkę (1 zł = 1 pkt). Punkty oraz Nagrody uczestnik sprawdza po zalogowaniu się do Konta.
Nagroda – usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród, dostępnym w załączniku numer 3 do Regulaminu, na które można wymieniać zgromadzone w Programie Punkty.
UCZESTNICTWO
- Dla prawidłowego uczestnictwa w Programie, Uczestnik musi mieć zarejestrowane Konto w Programie, umożliwiające zbieranie Punktów.
- Przystąpienie do Programu lojalnościowego następuje poprzez wypełnienie i wysłanie Formularza Rejestracyjnego oraz zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
- Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, usuwając swoje Konto. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym, a wszystkie zebrane punkty przepadają, co oznacza, że nie jest możliwe ich późniejsze odzyskanie, wykorzystanie lub przeniesienie na inne – zarówno już istniejące, jak i nowo założone – Konto.
- Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
- Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto, w jednym czasie, w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora. Po usunięciu konta możliwe jest ponowne założenie, lecz bez możliwości przeniesienia lub odzyskania wypracowanych Punktów.
ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
- Punkty są naliczane tylko w momencie zawierania transakcji. Organizator zastrzega, że aktualizacja liczby Punktów na Koncie może zająć do 24 godzin od przeprowadzenia transakcji.
- Za moment zawarcia transakcji uznaje się moment, w którym Uczestnik opłaci zakup usługi lub towaru.
- Punkty ważne są do momentu usunięcia Konta przez Uczestnika.
- W celu naliczenia Punktów Użytkownik ma obowiązek, przed transakcją, poinformowania pracownika Organizatora identyfikując się numerem telefonu przypisanym do Konta.
- Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Organizator ma prawo skorygować pule punktów Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo. W każdym takim przypadku, Uczestnik ma prawo do uzyskania informacji o powodzie takiego skorygowania, kontaktując się w tym celu z Organizatorem.
- Punkty gromadzone przez Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
- Program nie łączy się z innymi promocjami, wyprzedażami oraz innymi programami lojalnościowymi i partnerskimi Organizatora.
ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA NAGRODY
- Zebrane w Programie punkty Uczestnik może wymieniać na Nagrody.
- Lista nagród wraz z ilością Punktów niezbędnych do ich odebrania znajduje się na stronie Organizatora po zalogowaniu do Konta.
- Nagrody można odebrać w salonach Organizatora lub w sklepie Internetowym Organizatora. Lista salonów Organizatora jest dostępna stronie internetowej dostępnej pod adresem: www.spabangkok.pl.
- Uczestnik w celu odebrania nagrody wymienia punkty na nagrodę. Odbiór nagrody w salonie następuje po umówieniu wizyty oraz poinformowaniu recepcji o chęci skorzystania z nagrody w programie.Odbiór nagrody w sklepie internetowym Organizatora następuje poprzez wybranie odpowiedniej nagrody po zalogowaniu do Konta.
- Odebranie Nagrody skutkuje zmniejszeniem liczby Punktów Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej Nagrody. Organizator zastrzega, że aktualizacja liczby Punktów na Koncie może zająć do 24 godzin od odbioru Nagrody.
- Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
- W sytuacji, gdy Uczestnik zdecyduje się na zwrot Nagrody, Punkty, które wykorzystał w celu uzyskania Nagrody, nie będą mu zwracane.
- Sponsorem Nagród jest Organizator.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
- Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
- Każdy Uczestnik ma możliwość :
- dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- do przenoszenia danych osobowych;
- do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych – w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Uczestnika jest zgoda (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które zastosowano na podstawie zgody przed jej wycofaniem);
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Uczestnika jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli Uczestnik uzna, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza RODO.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Programie, dane osobowe Uczestnika są usuwane.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Uczestnik znajdzie w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie internetowej Organizatora, znajdującej się pod adresem: www.spabangkok.pl/polityka-prywatnosci
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu Punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową, na adres program@spabangkok.pl. Reklamacja musi zawierać:
- Imię i nazwisko Uczestnika,
- Opis reklamacji,
- Potwierdzenie transakcji – paragon, potwierdzenie przelewu lub płatności kartą,
- Datę wystąpienia problemu,
- Datę ujawnienia problemu.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni, a informacja o jej rozpatrzeniu zostanie przesłana Uczestnikowi na adres mailowy, z którego wysłał on zgłoszenie reklamacyjne.
- Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora.
- Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 30 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów, zarówno na Nagrody, jak i środki pieniężne, nie będzie możliwa.
- Organizator jest zobowiązany do umożliwienia Uczestnikowi wymiany Punktów na Nagrody przed zakończeniem Programu.
- Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji Regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email lub numerem telefonu. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
- Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
- Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) – niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr